Tuesday 28 November 2017

Forex Klubb Asia Filippinene


HANDEL MED ET FELLESSKAP FOR LIVE FOREX TRADERS. Trading Forex er vanskelig nok, og det meste av tiden, vennene dine slektninger kan ikke relatere fordi de ikke forstår hva du gjør, enn si hjelpe deg med å handle valutaer Du har utforsket og selvstudiert Forex trading på egen hånd i noen uker, kanskje enda noen år nå, er du medlem av mange gratis fora, men det meste du fortsatt lurer på om det er noe annet samfunn der ute som du kan få råd Fra å se på din handelshistorie har du vunnet noen handler, men du er fortsatt ikke der, du trenger hjelp. Velkommen til Forex Club Manila, vi forstår hva du trenger. Vi er et eksklusivt medlem s eneste forum etablert i 2008 Dette fellesskapet var skapt slik at nybegynnere og erfarne forexhandlere kan lære, følge og kopiere Forex trading strategier fra Veteran Trader Mark So, samt dele ideene sine med andre handelsmenn og medlemmer av forumet. I dette fellesskapet har vi en strategi, en samlet plan og ha en unik måte å handel med Forex Market Bli med oss. Få øyeblikkelig tilgang til forumet, bare åpne og finansiere minst 300 med enten FXCM eller FX Solutions. Klikk på en hvilken som helst logo nedenfor for å få trinnvise instruksjoner om hvordan du åpner og finansierer din trading konto. Forex Orientering Finn ut om Forex trading er for deg, delta på Mark s 2 timers orientering og lær hvordan du navigerer på FXCM og FX Solutions Platformene på en veldig lett og ikke-teknisk måte. Les mer. Ønsker du å delta på dette gratis Klikk her for å finne ut hvordan. Forex Forex Slik kopierer du Markets Trades I dette 4 timers kurset vil Mark lære deg nøyaktig hvordan du kopierer hans live-handel. Han vil forklare hvordan prismekanismen i valutahandling er gjort, handelskontoer og utnytte handel som en profesjonell med Flere fortjeneste mål ordrer samt ordinære plasseringer av Stop-Loss ordrer les mer. Live Classroom Fullfør Forex Trading Course I dette 16 timers kurset, vil Mark lære deg de ulike oppføringene av valutaer Du vil også lære hvordan Markere en d hans elever bestemmer retningen for hvilken som helst valuta uten å se på diagrammene i 3 til 6 måneder. Du vil også forstå hvordan du leser, tolker og bruker verdensøkonomiske data for å forstå hva som skjer, og hva som kan skje med en bestemt valuta i neste 24 timer Du vil også lære hvordan Mark og hans studenter skikkelig tider sine handler ved å bruke Mark s veldig unike Week Ahead Forecast Reports, read more. Online Complete Forex Trading Course Designet for de med svært hektiske timeplaner eller som ikke er i stand til å delta på Mark s Live Classroom økter i Manila kan velge å ta hele Online Versjon av Marks Live Complete Forex Trading Course Du vil få all den samme støtten fra Mark, men denne gangen kan du lære Forex i ditt eget tempo, og på egen hånd igjen og igjen for ett 1 helt år finne ut mer. Forventet Forex Trading Kurs For mellomproduktet til avanserte næringsdrivende tilbyr jeg deg mine mer aggressive kurs som vil hjelpe deg med å handle. kurs er et must kjent for de som planlegger å handle Forex Markets full tid finne ut mer Online Secure Video tilbyr Stop-Hunt-hodebunnen Stopp-Hunt Straddle 12-dagers Swing Trader. Mark s Valuta Kjøkken Marks ukentlig prognose for markedsflyt valutaer som tar sikte på å forutsi høy sannsynlighet for handelstiltak for uken. Medlemmer Kun Videoer Videoklipp eksklusivt til medlemmer der Mark deler hvordan sammensatte bransjer, hvordan man kombinerer tekniske og grunnleggende når man handler og selv hvordan man kan utføre bærehandler. Trafikkinsiktartikler Handelsfilosofier og innsikt i handel som kan gi deg alternative handelsperspektiver og bedre handelsvaner. Markeds Live Signals Realtidshandelssignaler som du kan kopiere selv Mark startet å publisere sine handler i februar 2008.Risk advarsel Handel utenlandsk valuta på margin bærer et høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Det kan hende at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoene forbundet med forex trading, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Et intervju med Markus Så av Forex Club Asia. For noen måneder siden gikk jeg gjennom noen av mine gamle ting da jeg så programmet suvenir for pengene toppmøtet og rikdom Expo 2010 i en av mine bokser. Jeg husket fondly hendelsen og hvordan jeg var i stand til å møte og nettverk med mange mennesker i løpet av den tiden. En av høyttalerne som jeg Kort møtt den dagen var Mark Mark So som snakket om forex trading under toppmøtet og inviterte alle til å bli medlem av Forex Club Asia. To år gikk og det var bare noen få uker siden, da jeg så det programmet s ouvenir igjen, at jeg bestemte meg for å endelig si ja til hans invitasjon og investere min tid på å lære om forex trading. Jeg registrerte meg for å være medlem av Forex Club Asia og registrert meg selv i Marks klasser. Interessant, jeg oppdaget ikke bare verden av valutaer, men enda viktigere, fikk vite Mark bedre og lært om hans inspirerende livshistorie. Derfor er det for meg å dele med deg mitt intervju med ham, som jeg håper du vil finne stor verdi i spesielt på entreprenørlæringene han lærte å lage feil og ikke gi opp sine drømmer. Marker meg og meg på Businessmaker Academy-kontoret. Fortell oss om din bakgrunn Hva gjorde du før du ble entreprenør. Før jeg ble en heltidsentreprenør jobbet jeg, tror det eller ikke, som en telefontekniker som installerte antenner på takplater jeg gjorde før jeg bestod eksamenen min til å være en lisensiert ECE Electronic and Communications Engineer som jeg aldri fornyte. Da skapte jeg min egen posisjon på Islacom som sin første markedsanalytiker for mobilavdelingen. Det er en lang historie som du kan lese i sin helhet. Deretter flyttet jeg videre til Tech Pacific som produktleder. Jeg var markedsføring, styring og salg av Motorola, APC, Intel, 3-Com og andre IT - og nettverksprodukter til forskjellige distributører og forhandlere i Filippinene. Og endelig var min siste bedriftens jobb hos Lucent Technologies der jeg håndterte teknisk markedsføring for Sørøst-Asia. Jeg utviklet kommunikasjonssystemer og solgte våre løsninger til teleselskaper slik som NTT Docomo Japan, PT Satelindo Indonesia, Reliance Telecom India, PLDT Smart Sun Digitel Globe Filippinene etc. Then, da Lucent begynte å legge seg ned, tok jeg muligheten til å endelig begynne og gå på full tid med mine forretningsforetak som gjør mange feil i prosessen. Jeg kom til å kjenne deg gjennom Businessmaker Academy Kan du fortelle oss historien om hvordan dette selskapet startet Hvorfor valgte du å sette opp et utdanningssenter i stedet for å forfølge Andre forretningsforetak som er mer relatert til ditt fagfelt og arbeidserfaring. Businessmaker Academy er faktisk min andre virksomhet, min første var en strålende fiasko. Selskapet var Buona Vita Corporation og var i arrangementshåndtering Buona Vita var faktisk allerede eksisterende under arbeidet mitt hos Lucent, så da jeg tok min avdragsbetaling, gikk jeg på full tid med det. Utenom å si, jeg brukte hvilken kapital jeg hadde fått fra min Lucent-avslag og plunked den til dette ventureet, og jeg miste nesten en million pesos ved den åtte måneden. Jeg gjorde alt galt i den virksomheten jeg fikk feil folk, jeg abdikerte i stedet for delegert, jeg brukte først og bare håpet at investeringen min ville komme tilbake til meg, fikk et kontor i Makati selv om ingen kunde av oss noen gang ville trenger å sette fot på kontoret. Jeg gjorde alle tingene jeg trodde en bedrift burde være, men hadde ingen anelse på hva jeg gjorde. Da møtte jeg min kone, en naturlig og gade-smart gründer. Med hennes hjelp, snudde jeg meg Buona Vita ar ound, fra å miste en million, for å faktisk gjenopprette alt tilbake igjen 6 måneder etter at vi gjorde noen drastiske endringer. Jeg skjønte da at uansett savvy jeg trodde jeg hadde som en forretningsmann, var absolutt fantasi, skjønte jeg at det å starte en bedrift var og er nei joke, spesielt hvis du kommer fra bedriftens verden. Og på grunn av disse realisasjonene begynte meg og min kone å opplære folk som meg som ønsket å våge seg inn i virksomheten om hvordan de egentlig skulle gjøre det riktig, og for å gjøre det trengte vi trening senter, dermed Businessmaker Academy ble født 7. mars 2003 og stolt av å si fortsatt vokser i dag. Mark og folk fra Businessmaker Academy. You er også grunnlegger og sjef trener av Monsterpips Forex, LLC Kan du gi oss en bakgrunn om dette selskapet Hva er Forex Club Asia. Monsterpips Forex LLC er et amerikansk selskap av meg Det ble født i 2007 da en student av meg nærmet meg spørre om mitt råd på et forex trading system snublet han på kalt frihet bergarter. Dette systemet, som var del forex trading, del MLM var å lage mye støy i markedet, så han ville at jeg skulle sjekke det ut og fortelle ham om systemet var greit å investere i jeg forpliktet og studerte det. Jeg skjønte da at selv om handelsdelen av systemet hadde mye potensial, det var en dødelig feil i det systemet at hvis ikke korrigert kunne det føre til store tap. Denne feilen handlet om riktig tidspunkt for når du skal gå inn og ut av handelen. Jeg opprettet en video om hvordan du retter opp dette feil og det solgte som gal, slik at jeg kunne generere kjøp og studenter fra USA og Canada Så etter robust salg skapte jeg Monsterpips LLC basert i Delaware for å legitimere operasjonen. Da senere da markedsforholdene forandret seg og frihetsrøysystemet krasjet og brent fordi selskapet ikke ville akseptere løsningen jeg begynte å migrere og lære mine Monsterpips-klienter til tradisjonell eller hva vi kaller directional forex trading som jeg merket som Forex Club Manila. Eventually og fordi mine membershi p vokste raskere enn jeg hadde forventet, og for å gjøre de ikke-Manila-medlemmene mer komfortable, oppgraderte jeg klubben og re-branded den som Forex Club Asia, hvor vi er i dag. Som følge av dette har Forex Club Asia 2.600 medlemmer. siste medlemmer av Forex Club Asia, som inkluderer meg. Hva har du interessert i forex trading Hva er grunnene dine for å velge det over andre muligheter som aksjemarkedet eller eiendomsinvestering. Selv om jeg primært er fokusert på Forex som en investering, jeg Jeg er også investert i aksjer og fast eiendom Min kone og jeg har fond med aksjer som en del av blandingen Vi har også eiendomsbeholdninger som vi kontinuerlig investerer i hver sjanse vi får. For meg handler det om å sekvensere mine investeringer når det gjelder innsats Jeg må være aktivt involvert i forex trading, da det er et aktivt investeringsvogn. Men jeg trenger ikke å være, og jeg har heller ikke tid til å være aktivt involvert i aksjehandel, så jeg valgte å passivt investere i verdipapirfond , og ren tal inntekt egenskaper. Men fokusere nå på Forex og svare på hvorfor jeg prioritert å være mer aktiv i Forex over aksjer, her er grunnen. Fra begynnelsen var jeg allerede veldig interessert i valutaer Jeg begynte å kjøpe USD fysisk tilbake i 1998 da det handlet på P32 Når det verdsatt seg til 36 og solgte det, følte det seg veldig bra, så da jeg begynte å kjøpe og selge det for fortjeneste, ble det mer av en besettelse. Men igjen på slutten av nittitallet tok det en stund før valutaene ville sette pris på eller enda mindre gjøre et anstendig fortjeneste gjennom bankene som var hovedsakelig hvordan jeg handlet det. Jeg tok ikke del i online-handel da fordi kapitalkravet for å komme inn forex på den tiden var enormt 100.000 oppover. Pluss Internett var veldig upålitelig fortsatt med bare ringe - up tilgang. Og det var også i den tiden da jeg var å bryte med å fikse opp og gjøre et comeback for Buona Vita Corporation med min kone, så det tok meg noen år å komme tilbake til handel og virkelig nyte forex. In 200 4, da Businessmaker var nær et år gammel, gikk jeg tilbake til min valutabesettelse. Denne gangen ga DSL mer stabile internettforbindelser, og kapitalbehovet har allerede gått drastisk til 300 i stedet for hundrevis av tusen. Som en gründer og lærer, hvordan vil du svare hvis noen nærmer seg deg og spør, Hvordan blir jeg rik? Ingenting kan noensinne slå ekte opplevelse. Og for å få erfaring må du vedvarende prøve nye ting, feile mye og aldri gi opp å forfølge hva du vil i livet . Det vil være mange lærere og mentorer i livet ditt, noen av dem vil lære deg feilaktige ting, fordi de aldri virkelig opplevde det, og de forteller deg bare ting de leser fra en bok. Finn ut hvordan du skiller falsk råd fra de som er sikkerhetskopiert av erfaring. Bare ta råd fra folk som har vært der og gjort det, prøv det ut i livet ditt, fall og bli skadet, stå opp og prøv igjen, og før du vet det, har dine virkelige livserfaringer samlet seg, og BEF malm du vet det, du er allerede rik eller i det minste allerede har midler til å være rik. Jeg er helhjertet enig med alt han sa, spesielt på den siste delen om hvordan vi bør vedvarende prøve nye ting og aldri være redd for å mislykkes hvordan vi alltid skal være villige til å komme seg opp igjen og prøve igjen og igjen, til vi oppnår drømmene våre. Takk for at du leser dette innlegget fordi jeg vet det er ganske lenge, men jeg håper du fant det verdt å lese. Sist, jeg d liker å informere alle at for de som ønsker å lære mer om forex trading, har Mark nådd alle abonnenter av Klar til å være Rich en spesiell rabatt på sin Forex Orientation Seminar. Hvis du liker å lære å handle forex, og bli med meg som medlem av Forex Club Asia, vennligst besøk denne linken eller følg banneret nedenfor. Del på Facebook. iam en av din ivrige leser her i klar til å være rik, og jeg deltok også i et av markedene så jeg leser begge Din blogg iam alsoplanning å investere i forex gjennom mr så jeg bare lite trenger mer tid til å tenke å ha lest artikkelen din om denne forexen og involverer mr så gjør meg nærmere å investere i det håper du fortsetter å legge ut om mr så jeg er glad at mr så er ekte gjennom deg jeg mener han er egentlig ikke for pengene gjennom deg overbevise om at han virkelig hjelper, og håper dere begge fortsetter å hjelpe med å utdanne andre mennesker som meg, håper å se deg personlig gjennom mr så jeg planlegger å delta på et enda seminar og finne litt økonomi for S300 dollar fond. Jeg fulgte lenken du postet og det ser så veldig interessant ut. Jeg trodde det var noe jeg kan lære på nettet, men siden det blir holdt i Manila, kan jeg ikke gjøre det jeg er her i Baguio, og jeg var en av publikum I første Baguio Blog Conference håper jeg ganske snart, du kan gjøre seminaret tilgjengelig her også og andre provinser. Men jeg vil lære hva jeg kan om FOREX gjennom bloggen din Takk for detaljert innlegg. av dem er min forex-mentor, Mark So, hvem skal snakke om Carry Trading i Forex Hva er det bra du vil. for noen måneder siden, har jeg samarbeidet med Businessmaker Academy gjennom Mark So, for å bringe sitt Forex Orientation Seminar til deg, sier min. carol abella. Jeg er nå en fan av mark, så på grunn av dette innlegget. Denne bootcamp vil ha interaktive lærings - og handelsanalysesessioner som vil bli ledet av Forex Club Asia grunnlegger Mark So Hvis du ikke vet hvem han er, kan du lese artikkelen om ham her. Takk Fitz, jeg har kjent deg faktisk fra TRC og jeg husket i det sosiale nettverket de sa at jeg skulle sjekke dette nettstedet. Og det var så, jeg lærer meg her og finner dette veldig hjelpsom. Jeg blir klar til å investere i forex slik at jeg nå tester den frie 30 i Xm og Jeg får små gode resultater Men jeg vil gjerne snakke med noen som vet nøyaktig hva jeg skal gjøre Så jeg kom opp med innlegget ditt og jeg vil bli med. Når er neste trening jeg vil registrere meg og prøve det med Mr So . Veldig hyggelig og inspirerende Endelig besluttet å delta i Forex Trading 21. mars. Takk Sir Fitz. Course Beskrivelse En intensiv hands-on opplæringskurs gjennomført i sanntid Forex Market Conditions for å hjelpe deg å bli en informert, avansert investor. Dette kurset vil undervise deg hvordan du bruker og analyserer te chnical indikatorer, signifikante nyhetsfeeds og effektive teknikker for timing Dette kurset inkluderer 4 økter med 4 timer for hver økt pluss ubegrenset oppfriskning og begrenset medlemskap til Forex Club Asia gratis. FÅ UTBYGGET FØR DU TRADE. Kurset varighet 16 timer 4 økter. Kursets høydepunkter 1 Hva er Forex og hvordan å komme inn i det smertefritt 2 Forex Jargons Demystified 3 Forex Freedom Strategy 4 Risikostyring 5 Forex Tools 6 Slik navigerer du Forex-plattformen og dens funksjoner 7 Fundamental Analysis 8 Teknisk analyse 9 Markedsanalyse 10 Forex Trading Routine. Note Pls ring 632 6874445, 6874645, 6873416, for en mer detaljert oversikt. Priser Rabatter. Inkluderer Måltider, Drikkevarer, Parkering, Manuell, Fullføringsattest Plus flere oppfriskningssessioner Begrenset tilgang til Forex Club Asia.1 Velg kurset Du kan ringe oss på 6874445 , 6874645 eller 6873416, kan du besøke vårt kontor eller vår nettsider online for å bestille et spor.2 Avsend Betaling Du kan besøke betaling på vårt kontor, eller du kan betale gjennom Bank Deposit Savings Konto Navn Businessmaker Academy, Inc BPI SA Acct 4013-0306-64 BDO SA Acct 280-622-422 Pls faks innskuddsslipp til 6874445 loc 814, inkluderer navnekurs.3 Delta i klassen Ta med innskuddsskatten eller kvitteringen deretter Nyt læring. Risiko Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere Dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering. Derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Hvis du er i tvil, søk råd fra en uavhengig finansiell advisor. Copyright c 2003-2016 Premium Seminarer i Filippinene av Businessmaker Academy Alle rettigheter reservert. Ring 632 6873416, 6874645, 6874445 eller 0917 5699639, 0922 8874445.OUR BEST SELLING SEM INARS.

No comments:

Post a Comment